ΜΑΘΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ 18: Προβλήματα στην τροφοδοσία καυσίμου και πως να τα λύσετε!

ΜΑΘΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ 18: Προβλήματα στην τροφοδοσία καυσίμου και πως να τα λύσετε!

1.       ΠΡΟΒΛΗΜΑ

 Το πιο συχνό πρόβλημα που αντιμετωπίζει ένα αυτοκίνητο στο σύστημα τροφοδοσίας του είναι το βουλωμένο φίλτρο καυσίμου.

Τα συμπτώματα ενός βουλωμένου φίλτρου βενζίνης είναι:

Ο κινητήρας δυσκολεύεται να πάρει μπρος

Ο κινητήρας δεν αποδίδει τα μέγιστα

Αναμμένη λυχνία «check engine»

ΛΥΣΗ

 Για να αντιμετωπίσεις το παραπάνω πρόβλημα, η βενζίνη θα πρέπει να είναι δοκιμασμένη και καλής ποιότητας.

2.      ΠΡΟΒΛΗΜΑ

 Ένα άλλο συχνό πρόβλημα είναι η ελαττωματική αντλία καυσίμου. Αν ο κινητήρας δεν παίρνει μπρος ή  κατά τη διάρκεια της οδήγησης σβήνει, ένα πιθανό αίτιο είναι η αντλία καυσίμου.

ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ

Πλέον όλα τα αυτοκίνητα έχουν ηλεκτρονικές αντλίες καυσίμου πράγμα που σημαίνει ότι όταν γυρνάς το κλειδί στη μίζα προς την πρώτη σκάλα, πριν μπει σε λειτουργία ο κινητήρας, μπορείς να ακούσεις έναν ηλεκτρονικό ήχο ο οποίος υποδηλώνει ότι η αντλία ενεργοποιείται. Αν δεν ακούς αυτόν τον ήχο, επίσης υπάρχει πρόβλημα και θα πρέπει να ελεγχθεί εκτενώς.

ΛΥΣΗ

 Σε αυτή την περίπτωση, το πρόβλημα θα πρέπει να εξεταστεί από κάποιον έμπιστο μηχανικό και να ακολουθήσουν οι κατάλληλες κινήσεις.

3.      ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Τέλος, ένα άλλο πρόβλημα στο σύστημα τροφοδοσίας μπορεί να είναι τα βρώμικα μπεκ ψεκασμού. Με το πέρασμα του χρόνου, τα μπεκ συγκεντρώνουν μικροσωματίδια που τα εμποδίσουν να ψεκάσουν στη σωστή ποσότητα το μείγμα αέρα-καυσίμου.

ΛΥΣΗ

Μια λύση για το παραπάνω πρόβλημα είναι η εξής: Όταν σταματήσεις για ανεφοδιασμό σε βενζινάδικο, πρόσθεσε στο τεπόζιτο της βενζίνης ένα προϊόν καθαρισμού για τα μπεκ ψεκασμού.

Πρόσθεσε το υγρό καθαριστικό στο τεπόζιτο πριν βάλεις βενζίνη και αυτό θα καθαρίζει τα μπεκ όσο ο κινητήρας λειτουργεί. Για να διατηρούνται τα μπεκ σε καλή κατάσταση, αυτό καλό είναι να γίνεται κάθε 3 μήνες.

 

All comments